Zonnige Profdag weer uitstekend verlopen!

zaterdag 21 oktober 2017

Onder het genot van een stralende zon stond afgelopen woensdag, 18 oktober, de jaarlijkse Boskantse Profdag weer op het programma. Hoofdtrainer van ons vaandelteam Mayk van Driel had samen met Maarten van der Linden een breed programma in elkaar gezet, waar de meer dan vijftig deelnemende juniorenleden van onze vereniging fanatiek aan deelnamen.

In de ochtend bestond het programma voornamelijk uit wat serieuzere oefeningen, zoals partijvormen, passen & trappen en één tegen één, afgesloten door grotere partijvormen per leeftijdscategorie. Dit alles gebeurde onder begeleiding van een zestal selectiespelers.

Ondertussen konden ook de aanwezige keepers flink aan de bak. In verschillende keepersvormen werden zij flink onder handen genomen door (lange) Jan van Hastenberg en keeper van het 1e elftal Vincent Staals.

Profdag 2017_02jpg
Na een welverdiende pauze, bestaande uit wat drinken en een lekker frietje, kon het middagprogramma aanvangen. Dit bestond uit verschillende voetbalspellen, zoals snelheidsmeting, cirkelschieten, penalty’s nemen, gat-schieten en het proberen te raken van de hoofden van supersterren als Zlatan Ibrahimovic, Davy Klaassen en Cristiano Ronaldo, maar ook van wat mindere goden als Luuk de Jong en Dirk Kuyt.

Mede door het geweldige weer, maar ook zeker door de inzet van alle aanwezige spelers en begeleiding, is ook deze editie van de Profdag weer zeer geslaagd te noemen!

Alle foto's van deze dag zijn terug te bekijken in het fotoalbum.