Zondag Seizoensafsluiting & Vriendinnendag!

vrijdag 25 mei 2018

Hoewel komende zondag niet voor alle teams de laatste speeldag is, staat voor deze dag toch de officiƫle seizoensafsluiting op het programma.

De eerste activiteiten op Sportpark De Scheken beginnen al op tijd.
Om 10:00 uur trappen Boskant 6 en Boskant VR1 af, voor hun wedstrijd tegen respectievelijk Nijnsel/TVE Reclame 5 en Baardwijk VR3.

Na deze wedstrijd begint om 12:00 uur de Vriendinnendag, bestaande uit een training speciaal voor meiden die graag eens kennis willen maken met het voetbal. Voor meer informatie klik hier.

Tegelijk met de Vriendinnendag speelt Boskant 2 zijn laatste wedstrijd, thuis tegen HVCH 3. Om er zeker van te zijn dat ze niet
direct degraderen, is het voor het tweede belangrijk om in ieder geval nog een puntje te pakken tegen de gasten uit Heesch.

Ondertussen spelen Boskant 3, 4 en 5 allen een uitwedstrijd. Tegenstanders zijn HVCH 10, Blauw Geel'38/JUMBO 11 en Gemert 7.

's Middags is het de beurt aan Boskant 1. Uit bij Acht strijden zij om een felbegeerde plek in de nacompetitie voor promotie naar de 3e klasse.

Aan alles is gedacht deze zondag. Vanwege de goede weersverwachting zal er een buitenbar aanwezig zijn.
Ook qua muziek is er voor ieder wat wils. Er zal een jukebox aanwezig zijn, waarmee iedereen zijn of haar favoriete muziek kan afspelen.

Kom gezellig met je teamgenoten naar de kantine, om met elkaar het seizoen op een leuke manier af te sluiten.
Voor alle seniorenteams ligt er ook nog een mooie hoeveelheid consumptiebonnen klaar! Zorg dus dat je aanwezig bent, zodat je
teamgenoten deze consumpties niet helemaal alleen hoeven op te maken!

Tot zondag!