Zomer editie 'De Bal Is Rond' nu te downloaden

zondag 02 augustus 2015

De nieuwe editie van 'De Bal Is Rond' is uit en wordt op het moment verspreid onder de leden en sponsoren. Voor de mensen die het blad nog niet hebben ontvangen of al op vakantie zijn is het clubblad ook te downloaden op de website, al is het wachten op een gedrukt exemplaar weer zeer de moeite waard.

In deze editie van 'De Bal Is Rond' wordt nog even teruggeblikt op het afgelopen seizoen en is na te lezen hoe diverse teams de afgelopen periode aan teambuilding hebben gedaan met allerlei uitstapjes. Ook wordt er alvast vooruit gekeken naar het nieuwe seizoen en staat er onder andere een groot interview in met ster-sponsor Nik Versantvoort.

Ga naar de downloadpagina via de volgende link: De Bal Is Rond - Zomer editie 2015

Veel leesplezier!
De redactie