Zaalvoetbaldag 30 december weer sportief verlopen!

zaterdag 02 januari 2016

Woensdag 30 december stond de traditionele zaalvoetbaldag voor onze jeugd weer op het programma in sporthal De Streepen in Sint-Oedenrode. Zoals ieder jaar werd ook deze dag weer gevoetbald tegen de jeugd van vv Ollandia.

Als eerste stonden ’s ochtends de E-pupillen aan de aftrap om het op te nemen tegen hun leeftijdsgenoten uit Olland. Na enkele fanatieke wedstrijden, bleek de Boskantse E-jeugd helaas net niet sterk genoeg om een overwinning te kunnen boeken.

Hierna was het de beurt aan de D-pupillen. Opnieuw werd er volop gestreden en dit keer leverden dat wel enkele mooie overwinningen op!

Na de jongens van de D, was het de beurt aan het Boskantse meiden D team. Omdat Ollandia geen meidenteam heeft werd er onderling een wedstrijd gespeeld. Voor veel van de meiden was het waarschijnlijk de eerste keer dat er in de zaal gevoetbald werd, maar dat was zeker niet terug te zien in de spannende wedstrijd!

Vervolgens was het de beurt aan de C, en de B-junioren. Omdat Ollandia geen C-junioren heeft, hadden zij een gedeelte van hun B-jeugd als C-team ingedeeld. Dit wilde echter zeker niet zeggen dat onze C-jeugd geen kans had tegen de zwart-witten. Er werden zowel door de C, als door de B enkele mooie overwinningen geboekt.

Als afsluiting van de dag waren de A-junioren aan de beurt. Net als het meidenteam speelden zij onderling een wedstrijd, omdat Ollandia helaas niet beschikt over een team in deze leeftijdscategorie. Met een spannende strijd van ongeveer twee keer 15 minuten, kwam er een mooi einde aan deze geslaagde, sportieve dag zaalvoetbal!