Welkom op de nieuwe website van v.v. Boskant

zaterdag 17 januari 2015

Door een nog onbekende storing hebben we eerder dan gepland afscheid moeten nemen van de oude website. Helaas was de nieuwe website op dat moment nog niet helemaal klaar voor gebruik, maar gelukkig al wel in een vergevorderd stadium.
Nu is het moment dan eindelijk aangebroken om de nieuwe website aan u te presenteren. Doordat we snel moesten handelen zijn nog niet alle pagina’s helemaal bijgewerkt. Dit zal de komende periode gaan gebeuren. Dan blijft er in ieder geval nog iets over om naar uit te kijken.
Er zullen ongetwijfeld nog wat kinderziektes aan het licht komen, waarvoor bij voorbaat al onze excuses. Mochten u nog zaken opvallen of mocht u nog tips hebben dan horen wij deze graag van u..!

Duidelijk is dat de website een flinke verandering heeft ondergaan ten opzichte van de vorige versie. Uiteraard is er tegenwoordig veel meer mogelijk dan in 2006, toen we met v.v. Boskant voor de eerste keer ‘online’ gingen.
De ervaring van de laatste jaren heeft ons veel geholpen met het inrichten van de nieuwe site. Het nieuws op de homepage blijft een prominente rol innemen. Daarnaast hebben we de activiteiten wat meer naar voren gehaald. De meest recente activiteiten zijn voortaan op de homepage te bekijken.
Ook andere mediazaken krijgen nu wat meer aandacht. Vanuit de homepage kunnen de laatste foto’s met 1 druk op de knop worden bekeken. Met het oog op de toekomst is dit ook mogelijk voor video’s. De twitterberichten staan tegenwoordig ook op de website vermeld, net als de eerstvolgende wedstrijd van Boskant 1.
Ook nieuw op de website is de fanstore. Deze is nog niet gevuld met artikelen, maar zal spoedig in gebruik worden genomen. Zo kunnen straks diverse producten van v.v. Boskant online worden besteld.

Op de overige pagina’s zijn ook veel veranderingen te bespeuren. Veel van de informatie is hetzelfde als voorheen, maar is allemaal wat anders ingedeeld en vormgegeven. In het begin zal het dan ook wel even zoeken zijn waar alles staat.
De grootste verandering is te vinden op de teampagina’s. Hier worden nu ook het programma, de uitslagen en de stand vermeld. Tevens is voor elk team een pagina aangemaakt (prikbord), waar informatie over het betreffende team geplaatst kan worden. Dus wedstrijdverslagen, foto’s, mededelingen, etc. kunnen hier straks door de beheerder worden geplaatst.
Doordat de teams en wedstrijden op deze nieuwe site zijn gerelateerd aan de KNVB moeten we nog een oplossing bedenken voor de teams die niet bij de KNVB staan ingeschreven. Hopelijk kunnen we voor de F2 en het aanstaande meidenteam binnenkort ook een pagina aanmaken en het programma weergeven.

We zullen u op de hoogte blijven houden van de laatste ontwikkelingen.

Veel kijk en leesplezier!

Commissie Media & PR