VV Rhode winnaar van het 5e BRON toernooi

maandag 21 augustus 2017

De organisatie van het 5e BRON toernooi kan terugkijken op een zeer geslaagd weekend. Vanzelfsprekend heeft het goede weer daar ook positief aan bijgedragen. Prima om te voetballen, heerlijk om te kijken en ook voor de 3e helft nog een goede temperatuur om buiten na te genieten van de sportieve optredens.

vv Rhode was de grote winnaar van het weekend. Alle deelnemende teams (vrouwen, veteranen en vaandelteam) gingen aan de haal met de schaal die door Mooi Rooi beschikbaar was gesteld! Een uitdaging voor de volgende editie. Een uitgebreid verslag vindt u op de MooiRooi site en in de MooiRooi editie van deze week.

Onze dames wisten, na het nipte 2-1 verlies tegen de Nijnsel dames, op zondag de wedstrijd tegen de Ollandia dames met 2-1 te winnen. De veteranen van Boskant bleven (in de wedstrijden) zelfs ongeslagen (tegen Rhode 1-1 en tegen Ollandia 2-2), maar omdat het vizier bij de strafschoppen na afloop onvoldoende bleek scherp gesteld, was Boskant na afloop de hekkensluiter!

Ook voor de selectie van Boskant is het BRON toernooi een onderdeel van de voorbereiding voor het volgende seizoen. Zaterdag was Nijnsel de tegenstander. In een sportieve, maar soms toch wel stevige wedstrijd, wist Boskant voor rust een 2-0 voorsprong te nemen. Het lukte Nijnsel na rust om de aansluitingstreffer te maken, maar daar bleef het ook bij. Omdat Rhode wist te winnen van Ollandia speelde Boskant 1 op zondagmiddag tegen Rhode 1. Uit twee stilstaande spelsituaties (een penalty voor rust en een vrije trap na rust) wist Rhode de 2-0 eindstand op het scorebord te krijgen, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat Rhode ook in de wedstrijd de bovenliggende partij was.

BRON 2017 zondag_17jpgSpelmoment uit de wedstrijd Boskant 1-Rhode 1

Door Jan Roché en Wil van der Linden zijn tijdens de wedstrijddagen foto’s gemaakt.
Een groot aantal daarvan kunt u “bewonderen” op de Boskant site.

Klik daarvoor op onderstaande link:

www.vvboskant.nl/media/fotoalbum/2017-bron-toernooi