VV Boskant zet jubilarissen in het zonnetje

maandag 07 januari 2019

Dankzij de hechte groep Boskant leden is de nieuwjaarsreceptie van vv Boskant weer prima bezocht. Voorzitter Ronald ter Haak herdacht in zijn speech de dierbaren die ons ontvallen zijn. Tevens werd aandacht besteed aan het feit dat er een aantal financiële meevallers waren die na de afgelopen jaren waarop flink ingeteerd is, zeer welkom waren. Bijzonder was ook het moment dat de aanwezigen massaal een beterschapskaart tekenden voor Piet de Koning en meezongen met het door hem geschreven clublied.

Hierna was het tijd voor de jubilarissen. Zonder de anderen tekort te doen brachten de huldigingen van vader en zoon Jep en Bart van den Berk en 70-jarig lid Gerard Rovers iets bijzonders. Wat opvalt tijdens de huldigingen is dat iedere jubilaris op zich, naast zijn bijdrage op sportief vlak, ook heel veel op vrijwilligersvlak heeft betekent of gelukkig nog steeds betekent.

Traditioneel wordt tijdens de receptie ook de Nieuwjaarsloterij gehouden. Vermeldenswaardig is dat de hoofdprijs, een prachtig LED HD kleurentelevisie, gewonnen is door een kleinzoon van de 70-jarig jubilaris die notabene ook nog jarig was die dag. Dit kon niet mooier uitkomen al waren er velen die het niet erg hadden gevonden als zij deze mooie hoofdprijs in ontvangst hadden kunnen nemen.

Jubilarissen vv Boskant jan 2019 Mooi Rooijpg

Op de foto van links naar rechts

Wil vd Linden (50 jr.), Bart vd Berk (40 jr.), Jan Smits (60 jr.), Gerard Rovers (70 jr.), Jep vd Berk (60 jr.), Jürgen vd Laar (40 jr.), Ad Nouwens (50 jr) en Christ van Hastenberg (60 jr.).
Niet op de foto: Gert-wilm Kuijpers (40 jr.) en Peter Smulders (40 jr).