v.v. Boskant op zoek naar nieuwe (jeugd)leden!

vrijdag 26 mei 2023

Kom voetballen bij onze leuke en gezellige vereniging!

Bij v.v. Boskant is altijd plek voor nieuwe leden! Ook in het nieuwe seizoen (2023-2024) is iedereen weer van harte welkom. Kinderen kunnen al vanaf hun 4e jaar aansluiten bij onze mini’s en zowel voor jongens als meisjes hebben we diverse jeugdteams, die altijd versterking kunnen gebruiken! Ook bij de senioren is er voor elk wat wils: de fanatiekelingen kunnen aansluiten bij onze selectieteams, maar we hebben ook vriendenteams in de “lagere elftallen”. Specifiek voor de wat oudere spelers zijn er opties in het 35+ of 45+ veteranenvoetbal en sinds afgelopen seizoen is er ook een heus “Walking Football” team voor de doelgroep 60+!

Ontvang een waardebon of maak kans op een wedstrijdshirt naar keuze!

Hoewel iedereen meer dan welkom is, is v.v. Boskant voor volgend seizoen vooral op zoek naar spelers van 12 tot en met 15 jaar voor onze jongensteams en speelsters van 16 tot en met 18 jaar voor onze meidenteams!

Ieder lid van v.v. Boskant, dat een nieuw lid in één van deze leeftijdsgroepen aanbrengt, wint een tegoedbon van 50 euro bij een sponsor naar keuze. Bovendien verloten we onder alle nieuwe leden een officieel wedstrijdshirt van een club naar keuze! Deze actie loopt tot 15 juni 2023!

Wil je lid worden en/of deelnemen aan onze actie? Of heb je vragen voor ons? Stuur dan even een mailtje naar info@ vvboskant.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Ledenwerving 2023 - poster v2-1png