vv Boskant loopt voorzichtig warm

zondag 02 augustus 2020

Het coronavirus heeft er voor gezorgd dat we met de vereniging een rustige periode achter ons hebben. De tijd is echter niet stil blijven staan. We zitten alweer in de maand augustus, wat betekent dat we de voorbereiding voor het nieuwe seizoen al moeten gaan opstarten. Eigenlijk om twee redenen. Allereerst omdat de KNVB eind augustus alweer bekerwedstrijden heeft ingepland, zodat de trainingen op korte termijn gaan starten. De selectie van vv Boskant start 11 augustus a.s. al met de eerste training en de lagere teams, de dames en de jeugd komen daar snel weer achteraan. De 2e reden om op korte termijn te starten heeft te maken met de extra maatregelen die moeten worden genomen in het kader van het coronagebeuren. Maatregelen rondom de trainingen, de wedstrijden en het gebruik van de kantine.

Gisteren, zaterdag 1 augustus, is door een vijftiental personen gestart met onderhoudswerkzaamheden op het sportpark. Een aantal personen konden hun energie kwijt aan de kantine (buitenzijde en terras). Voor de overigen lag er nog voldoende werk op het sportpark! Overigens zorgde het zomerse weer er voor dat er niet echt  sprake was van "voorzichtig" warm lopen!

De aanwezigen hadden na een voormiddag hard werken de verkoelende versnapering na afloop dan ook van harte verdiend!

Bijgaand enkele foto's. Op de overzichtsfoto ontbreken Marielle vd Zanden, Joan van Hastenberg en Wil vd Linden.

Onderhoud aug 2020_5629ajpg
Onderhoud aug 2020_5636ajpg