vv Boskant huldigt jubilarissen!

maandag 04 januari 2016

Een dagje rust na Nieuwjaarsdag bleek voor velen voldoende om op zondagmiddag 3 januari een bezoekje aan onze kantine te brengen om daar gezamenlijk een toast uit te brengen op het nieuwe jaar. En als het dan gezellig is, blijft het daar meestal niet bij!

Nieuwjaarsreceptie 3 jan 2016_06ajpg
Om daaraan niet teveel afbreuk te doen was het officiële gedeelte beperkt gehouden. Vanzelfsprekend sprak voorzitter Ronald ter Haak namens het bestuur z’n beste wensen uit richting leden, sponsors en andere personen die zich op een of andere manier verbonden voelen met onze vereniging. Kort, de onderwerpen waren per slot van rekening ook al uitgebreid aan de orde geweest tijdens de Algemene Ledenvergadering in oktober, noemde hij de uitdagingen die bij de vereniging, bestuur en leden, op het bordje liggen. Met name de invulling van het secretariaat heeft op dit moment zo ongeveer de hoogste prioriteit. Dus ………… !

Een vast punt op de agenda is het huldigen van de jubilarissen. Drie personen werden door Ronald in het (winter) zonnetje gezet. Bert van de Wijdeven voor z’n 50-jarig en Lambèr van Kronenburg en Cees van Rossum voor hun 40-jarig lidmaatschap. Als aandenken werd aan het drietal een oorkonde uitgereikt.

Jubilarissen 3 jan 2016_03bjpgV.l.n.r. Lambèr van Kronenburg en Diny, Cees van Rossum en Annie en Bert van de Wijdeven en Miriam

De Nieuwjaarsloterij was dit jaar opnieuw een succes. Dankzij uw bijdrage kunnen we weer wat extra’s doen voor onze jeugd. Hartelijk dank daarvoor!

Nieuwjaarsreceptie 3 jan 2016_01ajpgEr waren weer prachtige prijzen te winnen!

De muzikale noot werd verzorgd door Corné Delanos die met z’n meezingers zorgde voor een echte Hollandse gezelligheid!

DelanosjpgCorné bij een eerder optreden