'Vrienden van Boskant' in trek!

zaterdag 16 maart 2019

Vrienden van Boskant is gestart in 2018, met als doel om in het eerste jaar minimaal 40 leden te werven. Het initiatief werd met enthousiasme ontvangen, met 42 aanmeldingen als gevolg. De eerste doelstelling is dus behaald!

De doelstelling voor 2019 is het behalen van 60 leden. De verwachting is ook dat dit aantal gehaald zal gaan worden, maar het zou helemaal geweldig zijn als dit ledenaantal nog verder uitgebreid zou kunnen worden! Hoe meer Vrienden van Boskant, hoe meer we voor onze vereniging kunnen betekenen.

Komende tijd zullen we onze eerste bijdrage gaan leveren aan onze vereniging. Dit zou nooit gelukt zijn zonder de steun van de personen die zicht direct hebben aangemeld!

Het doel is om uiterlijk 2020 nieuwe dug-outs voor veld 1 en 2 te realiseren. Hier is veel geld voor nodig. Een goede, kwalitatief hoogwaardige dug-out, met de juiste uitstraling voor onze vereniging kost zo'n €3000. Aangezien we er vier willen gaan plaatsen, hebben we dus €12.000 nodig. Om dit te kunnen realiseren, kunnen we dus nog best een aantal leden gebruiken.

Wil je ook een 'Vriend van Boskant' worden? Opgeven is makkelijk. Spreek onderstaande personen aan en zij kunnen je er alles over vertellen!
De bijdrage is €50 per jaar. Meer info kun je ook vinden door hier te klikken.

Vrienden van Boskant

Ad Nouwens, Rien van der Zanden, Ad Pepers en Peter van der Heijden