Voetballes voor Boskant

zondag 06 september 2020

In de tweede bekerwedstrijd, thuis tegen 3e klasser Margriet, is overduidelijk gebleken dat er op diverse fronten nog veel werk te doen is. Na 90 minuten stond het 0-3 voor de bezoekers uit Oss. Maar het had ook zomaar 0-6 kunnen zijn. Gelukkig misten de bezoekende aanvallers een handvol open kansen en verrichtte Boskant doelman Vincent Staals een aantal onmogelijke reddingen, anders was dat zeker gebeurd. Volgende week speelt Boskant haar laatste bekerwedstrijd, thuis tegen Cito uit Oss. Voor Boskant is er voor de beker niet veel te halen, maar in de aanloop naar de eerste competitiewedstrijd, een week later, zou een overwinning de thuisclub hopelijk een positief duwtje in de rug kunnen geven!

Bewerkt Boskant - Margrietjpg
Boskant 2 speelde bij Mariahout met 3-3 gelijk. Door doelpunten van Martijn, Patrick en Geert stond het na 45 minuten al 0-3. Een gelopen wedstrijd, zo leek het. Maar de extra inzet die de thuisclub uit de kleedkamer mee bracht, bleek voldoende om toch nog een gelijkspel uit het vuur te slepen. Boskant 2 eindigt zondag a.s. de bekerwedstrijden met een thuiswedstrijd tegen ASV’33 2. Ook voor de lagere teams en een aantal jeugd zit de beker er na aanstaande zondag op en kan alle aandacht uit naar de competitie!