Vlooienmarkt vv Boskant overtreft alle verwachtingen..!

zondag 17 mei 2015

Dankzij het prachtige weer, een gedegen organisatie en niet te vergeten een enorme groep enthousiaste vrijwilligers heeft de vlooienmarkt van v.v. Boskant haar financiële maar ook maatschappelijke nut weer bewezen.

2015 Vlooienmarkt Ron_09ajpg's Morgens is het enkele uren hard werken!

Wanneer de eerste, letterlijk, stormloop van bezoekers is overleefd, is er tijd voor een gezellig praatje met de klanten en zijn de grappen en grollen met behulp van alle, in grote getale, aanwezige accessoires niet van de lucht. Dat wil niet zeggen dat er niet gewerkt wordt. Al weken van te voren is men druk bezig met alle voorbereidingen met als climax de dag zelf. En ieder jaar weer komt er nieuwe hulp. Is het niet in de vorm van helpende handen, dan is het wel in de vorm van hulp voor het ter beschikking stellen van faciliteiten en materialen. Dit jaar willen we toch speciaal Paul Meulensteen, Paul van den Oever, Rudy Vogels, Ton van de Wijdeven en Christ Brekelmans noemen die samen met hun bedrijven weer van grote waarde voor de Boskantse Vlooienmarkt zijn geweest.

2015 Vlooienmarkt Ron_12ajpgHet aftellen kan beginnen

Het maatschappelijke nut komt met name naar voren dat niet alleen voetbalvereniging Boskant profiteert van de inkomsten, maar ook de Sint Franciscusschool en carnavalsclub De Lèpkes uit Boskant.
Ieder jaar weer lijkt het of het maximaal haalbare bereikt is, maar ook dit jaar zijn er weer diverse records behaald. Naast de omzet, waren dit ook de hoeveelheid bezoekers en de hoeveelheid vrijwilligers. Of er volgend jaar weer records behaald worden.. wie zal het zeggen? Feit blijft dat er weer een fantastisch gezamenlijk resultaat is neergezet, waar niet alleen de voetbalclub, maar heel Boskant trots op mag zijn..!

2015 Rommelmarkt_02ajpgTopdrukte voor de kantine2015 Rommelmarkt_03ajpgDe boekenbeurs is er niets bij!
2015 Rommelmarkt_10ajpgOok belangstelling vanuit de media