Verlies voor Boskant 1 in bekerduel tegen ELI 1

maandag 03 september 2018

De eerste bekerronde zit er op. Met wisselend resultaat. Een aantal teams zaten aan de goede kant van de score. Boskant 2 opende tegen Nooit Gedacht 2 met een 1-1 gelijkspel. En ons damesteam wist haar eerste “groot-veld-wedstrijd” tegen SJVV VR3 met 6-5 te winnen. Ook bij de jeugd een aantal mooie resultaten. Zo wist ons JO12-1 team bijvoorbeeld het team van Schijndel JO12-1 met maar liefst 15-3 te verslaan!

Maar andere zijn de bekercompetitie minder positief gestart. Ons vaandelteam behoort bij deze categorie. De uitwedstrijd tegen ELI (Lieshout) ging met 3-1 verloren. Met de theepauze was de stand nog gelijk: 1-1.

ELI beker sept 2018-8270jpgVreugde om de 1-1

In de 25 minuten die volgden was Boskant de bovenliggende partij, maar wel slechts tot het 16 meter gebied. ELI wist het tij te keren en besliste met 2 doelpunten de wedstrijd in hun voordeel: 3-1. Het is voor de aanwezige Boskant aanhang, en zeker ook voor de aanwezige staf, duidelijk dat er nog flink wat werk te verzetten is.

Aanstaande zaterdag om 17.00 uur staat de volgende bekerwedstrijd op het programma, thuis tegen Schijndel 1. Een eerste kans om het vertrouwen weer wat op te krikken!