Veel doelpunten in het oefenduel tegen SCI/FLYNTH 1

dinsdag 24 februari 2015

Om het wedstrijdgevoel niet helemaal kwijt te raken, heeft Boskant 1 vanavond op sportpark Heidelust een oefenwedstrijd gespeeld tegen SCI/FLYNTH 1. Het was, vooral voor de toeschouwer, niet een erg aangename avond voor wat het weer betrof, maar de vele doelpunten (Boskant won de wedstrijd met 5-3) op het uitstekend te bespelen (kunst)grasveld, compenseerden dat gelukkig voor een deel.

Boskant kwam via Pieter van de Warenburg al binnen enkele minuten op 0-1. Toen Mark vd Heijden na een kwartier de 0-2 aantekende leek de wedstrijd voor de thuisclub al gelopen. Maar omdat Boskant het niveau niet vast kon houden en toch ook wel een aantal mindere periodes kende, vond SCI nog voor rust de aansluiting: 1-2.
De thee deed Boskant in eerste instantie goed, want via Pieter werd de voorsprong vergroot naar 1-3. De thuisclub trok zich dat toch wel aan en via een tijdelijke opleving veranderde de stand in 3-3. Uiteindelijk bleek Boskant toch de sterkere deze avond. In het laatste kwartier zorgden eerst Pieter en daarna Mark voor de uiteindelijke 3-5 overwinning.
Een nuttige oefenpartij!