Veel activiteiten rondom de jaarwisseling

donderdag 09 januari 2020

Diegenen die denken dat er in de voetballuwe periode geen activiteiten op en rondom ons sportpark plaats hebben gevonden hebben het mis.
Los van alle oefensessies in aanloop naar de Playbackshow was er natuurlijk ook de reuring rondom de inmiddels traditie geworden oliebollenverkoop. In een gezellige setting werd er door een grote groep vrijwilligers: gemixt, gebakken, verkocht en bezorgd. Met als uiteindelijk resultaat weer een supermooi bedrag voor onze clubkas.

Oliebollen 2020_8580jpg

Op diezelfde oudejaarsdag liep traditiegetrouw de JO-10 nog een ronde door Boskant om de laatste nieuwjaarslotjes te slijten. Als beloning mochten zij natuurlijk een heerlijke schaal verse oliebollen verorberen.
Oliebollen 2020_8585jpg
Tijdens de nieuwjaarsreceptie vond de nieuwjaarsloterij plaats en ook dit jaar heeft deze loterij dankzij de inzet van alle vrijwilligers weer een prachtig bedrag opgeleverd.

Nieuwjaarsreceptie 2020_7162jpg

Uiteraard was de loterij niet het hoofdonderwerp van de goed bezochte nieuwjaarsreceptie. Deze draait in de kern om het elkaar het allerbeste voor het nieuwe jaar toewensen en natuurlijk om de toespraak van de voorzitter en de huldiging van de jubilarissen. Onze nieuwe voorzitter Huub van der Zanden kweet zich uitstekend van deze taak. Als was het qua huldiging van de jubilarissen geen echte vuurdoop. Martien van den Hove was de enige jubilaris van 2020 en kreeg dus alle aandacht van Huub. Meer dan terecht overigens, aangezien Martien heel veel voor ons clubke heeft gedaan.

Martien vd Hove 40 jr jubileum_7181jpg
Komend weekend gaat vv Boskant muzikaal. De voetbalschoenen verdwijnen even in de kast en de teams (en trainers en leiders) klimmen op het podium. Zoals elk jaar belooft het weer een groot spektakel te worden. De senioren, dames en het bestuur openen het playbackweekend op vrijdag 10 januari vanaf 19.30 uur met de “Hollandse avond” als thema. Op zondagmiddag 12 januari is de jeugd vanaf 13.30 uur aan de beurt om de tent op zijn kop te zetten. En dat gaat zeker lukken met een thema als “Tijdmachine”.