Uitnodiging Sinterklaasfeest in de kantine

maandag 07 november 2016

Voetbalvereniging Boskant nodigt alle mini’s, mini F’jes en F-jeugdleden en kinderen t/m 8 jaar van onze senioren uit, om het Sinterklaasfeest in de kantine bij te wonen.
De broertjes en zusjes (t/m 8 jaar) van de mini’s, mini F’jes en F-jeugdleden zijn ook welkom.

De bijdrage voor niet-jeugdleden bedraagt €7,00 per kind. Voor de mini’s, mini F’jes en F-jeugdleden zijn aan deze middag geen kosten verbonden.
Deze gezellige middag vindt plaats op zaterdag 26 november in de kantine, aanvang 15.45 uur.

Kinderen die nog geen uitnodiging met kleurplaat hebben ontvangen kunnen die hieronder downloaden.
Let op: de formulieren moeten uiterlijk 11 november zijn ingeleverd bij Denise van Breemen (Beukenstraat 39) of Wilma Kuipers (Vernhout 5) in Boskant.

Kleurplaat Sinterklaas