Tweede titel op een rij voor Boskant 4

vrijdag 19 mei 2023

Afgelopen zondag kon het vierde elftal van onze vereniging, één wedstrijd voor het einde van de competitie, de titel binnenslepen. Hiervoor moest zelf gewonnen worden en moest runner-up Blauw-Geel’38 punten laten liggen.

Met een klinkende 9-1 overwinning op Nijnsel lukte het Boskant in ieder geval om zelf te winnen. Na het laatste fluitsignaal was het nog even wachten op het resultaat uit Veghel, maar toen bleek dat Blauw-Geel’38 verloren had, kon de champagne ontkurkt worden!
Met 19 gespeelde wedstrijden, 16x winst, 1x gelijk en 2x verlies is Boskant 4 niet meer in te halen door de concurrentie.

In de heerlijke lentezon werd met zijn allen een mooi feestje gevierd, dat door sommige nog werd afgesloten in de kroeg in Rooi met de kampioenen van Rhode 7 en Nijnsel 1.

PHOTO-2023-05-14-12-25-12jpg

Boskant 4 kampioen_6897jpg