Tweede ronde biljartcompetitie staat op punt van beginnen!

zaterdag 06 februari 2016

We zullen maar zeggen dat na de 1e ronde “het kaf van het koren” is gescheiden.
Maar ………beste lezers, u moet dat niet al te zwartwit zien, want als je de wedstrijden uit de 1e ronde nog eens op een rijtje zet, dan was het verschil tussen winst en verlies soms toch maar heel klein. Het is net als bij voetbal, het moet ook wel een beetje meezitten! Gelukkig moesten er in de 1e ronde per deelnemer twee wedstrijden gespeeld worden, zodat een slechte start toch nog weer opgehaald kon worden.

In de 2e ronde is dat voorbij! Per poule zijn er nu nog 8 deelnemers in de race; maar slechts de winnaar van die partij overleeft! Even niet opletten, even de concentratie weg en je ligt er uit!

Bijgaand het wedstrijdschema voor die 2e ronde.
Graag afstemmen met je tegenstander en/of de wedstrijdleiding wanneer de vorm er is en de wedstrijd gespeeld kan worden. Bij voorkeur voor begin maart om het verdere verloop niet teveel te “hinderen”.

Programma biljartenJPG