Themaoptredens tijdens playbackweekend

donderdag 19 november 2015

Zoals bij eenieder bekent, staat het tweede weekend van januari weer bol van acteertalent, strijdlust en gezelligheid. De populaire talentenjacht oftewel ons playback weekend is al een aantal jaren bekend bij de leden van onze vereniging en "ver daar buiten". Het thema voor de Senioren is dit jaar dan ook: "around the world". Van Frankrijk tot New-York, door naar Mexico en Duitsland. Elke vorm van cabaret, dans, live muziek of toch playback is mogelijk! Wees creatief!

Aan de jeugd is het op zondag de taak om hun playback kunsten te vertegenwoordigen. De jeugd gaat met elkaar de strijd aan onder het thema "sprookjes" Op deze zondagmiddag komen de welbekende figuren: Roodkapje, Lange Jan en de Fakhir weer even tot leven.

Dit jaar vind het feestweekend plaats op vrijdag 8 januari en zondag 10 januari 2016. Op vrijdag strijden de Senioren teams, Dames, Jeugdcommissie en Bestuur tegen elkaar. De aanvang van deze avond is 19:30 uur

Op zondag komt onze jeugd aan de beurt. Op deze ‘sprookjesachtige’ middag hebben we 1 winnaar en 1 originaliteit Dit geld voor zowel de 11-tallen & 7-tallen. Deze middag begint om 13:30 uur

Verder gaat het met het inschrijven ook net zoals het afgelopen jaar via het welbekende schema. Voor zowel de senioren als de jeugd hebben wij voor jullie het tijdschema al gemaakt, dat alleen nog maar hoeft ingevuld te worden door het desbetreffende team. Optreden 1 is gekoppeld aan 19:30 uur, Optreden 2 is gekoppeld aan 19:50, enz. Voor de jeugd geldt het zelfde, Optreden 1 is gekoppeld aan 13:30 en optreden 2 is gekoppeld aan 13:50, enz. Verder blijft de 20 minuten regeling (omkleden, opbouw, uitvoer en afbraak) van kracht.

Deze lijst hangt vanaf Zaterdag 21 november 2015 in de kantine op het prikbord. Hierbij geldt ‘Wie het eerst komt, wie het eerst maalt’. Mocht je om een of andere reden niet kunnen en/of willen. Ruilen kan onderling met de contactpersoon van het desbetreffende team.

Verder willen we de leiders er nogmaals op wijzen dat er in het team duidelijke afspraken worden gemaakt met betrekking tot het opruimen van de kleedlokalen. De senioren kunnen het decor en de kostuums op vrijdagavond/zaterdagmorgen ophalen en de junioren kunnen hun spullen zondagavond/maandagmorgen tot 12.00 uur ophalen! De overblijvende kledingstukken worden uiterlijk 2 weken bewaard in de kantine en daarna gaan ze naar de kleding inzamel container bij de kerk. Decorstukken die niet voor maandagmiddag 12.00 uur zijn opgehaald zullen worden afgevoerd.

Ook dit jaar is er de mogelijkheid om een generale repetitie uit te voeren in de tent. De senioren elftallen kunnen dit doen op donderdagavond en de jeugdteams op zaterdagmiddag. In de kantine aan het prikbord komt een opgave formulier te hangen, Ook al op zaterdag 21 november 2015.

Graag het nummer wat je playbackt in MP3 formaat inleveren bij Huub de Haas
e-mail: h.haas14@upcmail.nl