Teamindelingen jeugd 2022-23

dinsdag 19 juli 2022

De indelingen voor het nieuwe seizoen zijn bekend voor onze jeugdteams. Onderstaand bestand geeft het complete overzicht:

Teamindeling jeugd

De eerste wedstrijden (beker voor junioren en competitie voor pupillen) worden gespeeld op zaterdag 10 september.

De (verplichte) trainingen starten in de week van maandag 5 september. Bij voldoende animo binnen het team (en aanwezigheid i.v.m. vakanties) kunnen teams ook al trainen in de week van 29 augustus (kermisweek). In dat geval zou er een oefenwedstrijd gespeeld kunnen worden op zaterdag 3 september. De leiders van de teams ontvangen hierover meer informatie. Verdere communicatie over het nieuwe seizoen zal wederom plaatsvinden via de groepsapps van de verschillende teams.

De trainingstijden en veldindeling kunnen in overleg nog wijzigen. Dit hangt onder meer ook af van hoe snel het kunstgrasveld klaar is en met hoeveel teams we er tegelijk op kunnen trainen. We zullen dit even moeten gaan ervaren!

De teamindelingen voor de senioren zullen z.s.m. ook gedeeld worden.

Voor nu een fijne vakantie!

TC v.v. Boskant