Strijd om DeMooiRooiSchaal in Olland

donderdag 02 augustus 2018

Op zaterdag 18 en zondag 19 augustus strijden Boskant, Rhode, Ollandia en Nijnsel tegen elkaar om DeMooiRooiSchaal.

Op zaterdag trappen de vrouwen het toernooi af, waarbij ieder team 2 wedstrijden speelt. De aftrap is om 16.45 uur.
Om 18.30 uur staat er een wedstrijd voor de eerste elftallen op het programma. Daarna sluit DJ Leon de avond af.

Zondag nemen om 11.00 uur eerst de 35+ teams het tegen elkaar op. Ook zij spelen ieder 2 wedstrijden. Daarna volgt een primeur. Boskant en Ollandia brengen komend seizoen samen een JO19-elftal op de been. Zij spelen om 12.30 uur een wedstrijd tegen Rhode JO19-2.
Tot slot spelen om 14.30 uur de eerste elftallen nog een keer tegen elkaar om de felbegeerde schaal, gevolgd door het afsluitingsfeest met DJ Leon.

Bekijk het volledige programma via de link hieronder.

Programma DeMooiRooiSchaal 2018