Stralende jubileumeditie familietoernooi en vlooienmarkt

zaterdag 07 mei 2016

Dankzij een enorme hoeveelheid vrijwilligers (alleen de vlooienmarkt had er al meer dan 70!) en het fantastische weer is Hemelvaartsdag 2016 op sportief, sociaal en financieel gebied geweldig goed verlopen.
De vlooienmarkt was deze keer op een betere plek gesitueerd, waardoor er meer ruimte voor was kraampjes en er ook plaats was voor een terrasje. En dankzij de familie Olislagers met hun grillwagen, kon ook de inwendige mens nog verwend worden.

Hemelvaart-2016_02jpg
Hemelvaart-2016_03jpg
Dit jaar werd het familietoernooi voor de 25e keer georganiseerd. De winnaars stonden nog niet op de wisselbokaal gegraveerd, maar doen toch al vele jaren mee: De familie Van de Wijdeven. De sportiviteitsprijs ging naar de familie Van der Heijden/Veldkamp.
In de naderende editie van ons clubblad “De Bal is Rond” komt een uitgebreid verslag en fotocollage van de Hemelvaartsfestiviteiten, maar we willen u een heel kleine sfeerimpressie niet onthouden.

Hemelvaart-2016_04jpg
Hemelvaart-2016_05jpg