Steun v.v. Boskant en stem op Huub!

woensdag 25 maart 2015

Zonder de energie, passie en liefde van vrijwilligers kunnen sportverenigingen niet bestaan. Om de amateursport te steunen organiseert het AD de verkiezing 'Clubhelden van de Amateursport'. Met deze verkiezing maakt de vereniging kans op €25.000,-.

Sportverenigingen konden zelf hun clubheld nomineren en v.v. Boskant heeft hiervoor Huub van der Zanden naar voren geschoven.
Zijn tomeloze inzet kan, naast het grote profijt dat we van zijn inspanningen hebben, nu dus ook geld opleveren voor de clubkas. Dan moet er natuurlijk wel flink op hem gestemd gaan worden. Daarom verzoeken wij iedereen die v.v. Boskant een warm hart toedraagt een stem uit te brengen op Huub. Ga hiervoor naar onderstaande link en vul de rapportgegevens in.

Met het uitbrengen van een stem krijg je de mogelijkheid om ‘AD lang weekend’ 2 weken gratis te ontvangen. Daarnaast maak je zelf ook nog eens kans op €250,- (hiervoor moet je wel 18 jaar of ouder zijn).

Breng daarom snel een stem uit en steun v.v. Boskant!