Steun onze club via Rabo ClubSupport 2022!

woensdag 21 september 2022

Net als voorgaande jaren neemt v.v. Boskant ook dit jaar weer deel aan de Rabobank ClubSupport Campagne. Steun onze club door je stem uit te brengen! Lees hieronder hoe het precies werkt.

Bij Rabo ClubSupport kunnen verenigingen een maatschappelijk bestedingsdoel opgeven, waarop vervolgens gestemd kan worden door leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiƫle bijdrage van de Rabobank. Afgelopen jaren is er goed op ons gestemd, waardoor we steeds een heel mooi bedrag hebben ontvangen. Ook dit jaar is een dergelijke financiƫle bijdrage natuurlijk meer dan welkom.

Wie kunnen er stemmen?
Alle leden van de Rabobank kunnen van 5 tot en met 27 september hun stem uit brengen op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Dit jaar kan iedereen drie verenigingen selecteren, waarop gestemd kan worden.

Hoe kun je stemmen?
Via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren kun je stemmen op jouw favoriete club. Je ontvangt dit jaar van ons dan ook geen stemcode per e-mail of post. Stemmen kan gemakkelijk onder de knop 'Service' -> 'Algemeen' en daarna 'Lidmaatschap', klik hierna op 'ClubSupport'. Ook staat onder het kopje 'Snel naar' de knop 'Stem op jouw club'.

Heb je geen toegang tot de Rabo App dan kun je ook stemmen via Rabo Internetbankieren. Ga naar www.rabobank.nl/clubsupport  log in en breng je stem uit!

Bedankt,

Bestuur v.v. Boskant