Stem tot 25 oktober bij Rabo ClubSupport

dinsdag 20 oktober 2020

Omdat de Rabobank via een landelijke Televisie en (Social) Media campagne flink heeft ingezet om de jaarlijkse "Club Support" actie te promoten, en wij dit uiteraard via onze website en onze social media kanalen ook gedaan hebben, kan het verzoek om een stem uit te brengen jullie nauwelijks ontgaan zijn.

Omdat je als lid van de Rabobank tot 25 oktober mag stemmen, doen wij graag nog een beroep op diegenen die dat nog niet hebben gedaan om dit alsnog te doen. Jullie stemmen zijn echt klinkende euro's waard. Wij als voetbalclub Boskant eindigen, dankzij jullie, ieder jaar steevast bij de top 15 van de verenigingen in de regio "Hart van de Meijerij" en zijn daar enorm trots op. Het levert ieder jaar weer een prachtig bedrag op en zeker in deze zware tijden is dat enorm welkom.

Dus: heb je nog niet gestemd, doe dit dan aub alsnog!!

Bij voorbaat dank!!

Bestuur vv Boskant

Hieronder nog een toelichting met algemene informatie en uitleg hoe je kunt stemmen:

Elk Rabobank lid krijgt vijf unieke stemmen en hij/zij mag maximaal twee stemmen op een genomineerde vereniging uitbrengen. Dus als je onze voetbalclub 2 stemmen geeft, dan houd je nog altijd 3 stemmen over voor één van de andere genomineerden.

Stemmen verloopt dit jaar anders dan je gewend bent. Via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren kun je stemmen op jouw favoriete club. Je ontvangt dit jaar van de Rabobank geen stemcode per e-mail of post. Stemmen kan gemakkelijk onder de knop 'Zelf regelen'. De stemperiode loopt tot 25 oktober 2020. Alleen leden kunnen stemmen.

Heb je geen Rabo App en Rabo Internetbankieren en heb je vorig jaar toch je stem uitgebracht,  dan heb je (als het goed is) een e-mail met unieke stemcode van de Rabobank ontvangen. Met deze code kun je tijdens de stemperiode via www.rabobank.nl/clubsupport jouw stem uitbrengen.

Wil je meer informatie, klik dan op onderstaande link, of kopieer deze en zet hem in je browser: https://www.rabo-clubsupport.nl/hart-van-de-meierij/over-rabo-clubsupport