Stem nu op v.v. Boskant bij Rabo ClubSupport!

zondag 04 oktober 2020

Net als voorgaande jaren neemt v.v. Boskant ook dit jaar weer deel aan de Rabobank ClubSupport Campagne. Steun onze club door je stem uit te brengen! Lees hieronder hoe het precies werkt.

Bij Rabo ClubSupport kunnen verenigingen een maatschappelijk bestedingsdoel opgeven, waarop vervolgens gestemd kan worden door leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiƫle bijdrage van de Rabobank. Afgelopen jaren is er goed op ons gestemd, waardoor we steeds een heel mooi bedrag hebben ontvangen. Ook dit jaar is een dergelijke financiƫle bijdrage natuurlijk meer dan welkom.

Wie kunnen er stemmen?
Alle leden van de Rabobank kunnen van 5 oktober tot en met 25 oktober hun stem uit brengen op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Hoe kun je stemmen?
Stemmen verloopt dit jaar anders dan je gewend bent. Via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren kun je stemmen op jouw favoriete club. Je ontvangt dit jaar van ons dan ook geen stemcode per e-mail of post. Stemmen kan gemakkelijk onder de knop 'Zelf regelen' en daarna 'Lidmaatschap', klik hierna op 'ClubSupport'.

Heb je vorig jaar je stem uitgebracht, maar heb je geen toegang tot de Rabo App en Rabo Internetbankieren, dan ontvang je van de Rabobank een e-mail met unieke stemcode. Met deze code kun je tijdens de stemperiode (5 tot en met 25 oktober 2020) via www.rabobank.nl/clubsupport jouw stem uitbrengen.

Bedankt,

Bestuur v.v. Boskant