Selectie vv Boskant gestart met voorbereiding/indeling selectie bekend

dinsdag 13 juli 2021

De selectie van vv Boskant heeft de verruiming van de corona maatregelen met beide handen aangegrepen om, met ingang van 29 juni, de trainingsactiviteiten op te starten. Nog voor de zomerstop dus!
Ook stonden/staan er twee oefenwedstrijden gepland.
De eerste op donderdag 8 juli uit tegen Boekel Sport 1. Derde klasser en meteen een pittige tegenstander. Dat bleek ook wel uit de uitslag: 3-0 winst voor de thuisclub.

Boekel Sport 1 uit juli 2021_0223jpg

Aanstaande zondag (18 juli) wordt de voorbereiding afgesloten met een uitwedstrijd tegen Unitas 1. Die wedstrijd staat gepland op 12.30 uur.

Tijd voor vakantie!
Van korte duur, want de “echte” voorbereiding start op dinsdag 10 augustus. Niet alleen voor de selectie, maar op de woensdagen/donderdagen ook voor resp. de dames/de lagere elftallen!

De indeling voor Boskant 1 en Boskant 2 voor het komende seizoen is bekend.

Boskant 1 speelt het komende seizoen in Zuid 1 in de 4e klasse 4F met de volgende tegenstanders:
Acht, DOSL, DVS, ELI, EMK, Mariahout, Pusphaira, RKGSV, Tivoli, Woenselse Boys, Avesteyn, VOW en WEC.

Boskant 2 speelt volgend seizoen in de reserve 3e klasse F en treft als tegenstanders:
ASV 2, Bruheze 2, DVG 2, Erp 3, Mariahout 2, Nijnsel 3, Rood Wit ’62 2, SV De Braak 2, Schijndel 3, Sparta ’25 3 en WEC 2.