Schrijf je in voor de PubQuiz!

maandag 15 februari 2016

Op donderdag 18 februari 2016 wordt er in de kantine weer een pubquiz gehouden. Deze zal beginnen na de trainingen omstreeks 21.30 uur.
De vragen zijn uit alle denkbare categorieën en hebben over het algemeen weinig met voetbal te maken. Om die reden is de quiz dan ook voor iedereen toegankelijk en dus niet alleen voor mannen.

Deelnemers kunnen zich opgeven in teams van 4 personen. Graag zouden we alle inschrijvingen op zondag 14 februari binnen hebben, zodat we een beetje weten hoeveel deelnemers er zijn en we op donderdag snel kunnen beginnen.
Aanmelden kan via een lijst in de kantine of door een mail met de naam van het team en de deelnemers te sturen naar activiteiten@vvboskant.nl. Doe mee als bijvoorbeeld commissie, gezin, ouders van een jeugdteam, vriendenteam, elftalteam, team korfbal, team tennisvereniging, team carnavalsvereniging, sponsorteam, supportersteam, enz. Bedenk zelf een leuke naam voor het team die de lading van de samenstelling een beetje dekt.

De organisatie