Reminder interne opleiding trainers en coaches

vrijdag 25 oktober 2019

Op woensdagavond 30 oktober van 19.15 uur tot 22.00 uur vindt de 1e van 4 cursusavonden plaats, die de technische commissie organiseert voor haar eigen jeugdtrainers en –leiders. Het doel van de cursus is om onze kaderleden op een leuke en interactieve manier te ondersteunen in hun rol als trainer en/of coach van een jeugdteam.

De eerste cursusavond is een gezamenlijke avond voor alle trainers en leiders en vindt volledig in de kantine plaats. Tijdens de vervolgavonden zullen er ook voorbeeldtrainingen op het veld worden verzorgd en zit er dus ook een stuk meer praktijk in. Voor deze praktijkavonden zal een onderscheid gemaakt worden tussen de pupillen (klein veld) en juniorenteams (groot veld) van v.v. Boskant.

Inmiddels hebben al bijna 20 kaderleden zich aangemeld voor deze cursus. Uiteraard hopen wij een zo groot mogelijk deel van ons jeugdkader te mogen verwelkomen. Heb je jezelf dus nog niet aangemeld, doe dit dan alsnog even via info@vvboskant.nl.

Tot slot: wellicht zijn er ook ouders van onze jeugdspelers, die graag wat meer willen leren over het trainen, coachen en begeleiden van jeugdspelers. Ook zij zijn van harte welkom en kunnen zich aanmelden via hetzelfde e-mail adres!

Met sportieve groeten en hopelijk tot woensdag 30 oktober,

Technische Commissie Jeugd
Maarten van der Linden, Mark van der Heijden, Peter van der Heijden en Rudy Neggers