Rabobank Clubkas Campagne - Steun onze club!

woensdag 11 oktober 2017

Voorgaande jaren nam v.v. Boskant deel aan de Hart voor Elkaar campagne van Hart van De Meierij. Ook dit jaar organiseert de bank weer eenzelfde actie, ditmaal onder de naam Rabobank Clubkas Campagne.

Bij deze actie kunnen verenigingen een maatschappelijk bestedingsdoel opgeven, waarop vervolgens gestemd kan worden door leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiƫle bijdrage van de Rabobank. Vorig jaar is er goed op ons gestemd, waardoor we een heel mooi bedrag hebben ontvangen. Ook dit jaar is een dergelijke financiƫle bijdrage natuurlijk meer dan welkom. Voor onze vereniging is het maatschappelijk doel het aanschaffen van materialen ten behoeve van onze jeugdteams! Meer dan genoeg reden dus om op ons te stemmen!

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van woensdag 15 november tot en met donderdag 30 november brengen zij via een stemsite hun stemmen uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Let op: alleen leden van Rabobank Hart van De Meierij mogen stemmen. Als iemand klant is, is deze niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij tot 20 november lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Het lidmaatschap kan worden aangevraagd via deze website.
Als je nog geen lid bent van de Rabobank, doe dit dan dus voor 20 november zodat je mee mag stemmen tijdens de actie. Je zou er v.v. Boskant in elk geval een grote dienst mee bewijzen!

Groeten en bedankt,
Bestuur v.v. Boskant