Rabobank Clubkas Campagne 2018

maandag 12 november 2018

Net als voorgaande jaren neemt v.v. Boskant ook dit jaar weer deel aan de Rabobank Clubkas Campagne. Steun onze club door je aan te melden en je stem uit te brengen! Lees hieronder hoe het precies werkt.

Bij de Rabobank Clubkas Campagne kunnen verenigingen een maatschappelijk bestedingsdoel opgeven, waarop vervolgens gestemd kan worden door leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiĆ«le bijdrage van de Rabobank. Vorig jaar is er goed op ons gestemd, waardoor we een heel mooi bedrag hebben ontvangen. Ook dit jaar is een dergelijke financiĆ«le bijdrage natuurlijk meer dan welkom.

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 15 november tot en met 29 november brengen zij via een stemsite hun stemmen uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Let op: alleen leden van Rabobank Hart van De Meierij mogen stemmen. Als iemand klant is, is deze niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Meld je dan zo snel mogelijk aan als lid van de bank om nog mee te kunnen stemmen. Het lidmaatschap kan worden aangevraagd via deze website en is helemaal gratis.

U zal nog verder worden ingelicht op het moment dat de stemmingsperiode is geopend. Bent u nog geen lid? Meld u dan snel aan!
Bent u al wel lid? Houd uw brievenbus in de gaten en zorg dat de unieke stemcodes niet bij het oud papier verdwijnen!

Bedankt,

Bestuur v.v. Boskant