Programma & Instructies Bardienst online

dinsdag 18 september 2018

Zoals hopelijk bekend bij iedereen, wordt er dit seizoen in de kantine gewerkt met vrijwilligers.
De planning van de bardienst voor dit najaar is af en is vanaf nu op de website te vinden, zowel voor donderdag,zaterdag als zondag.
Ook de instructies voor de bardienst voor deze dagen staan online. Mocht je zelf bardienst gaan draaien, lees de instructies eerst even goed door!

Indien er vragen zijn over de planning of de instructies, kun je hiermee terecht bij Huub vd Zanden. Spreek hem gerust even aan in de kantine, of stuur een mailtje naar kantine@vvboskant.nl.

Mocht je nog niet ingedeeld zijn in de planning, maar wil je toch graag je steentje bijdragen, neem ook even contact op met Huub, alle hulp is van harte welkom!

De planning en instructies zijn te vinden door in het menu op 'Club' te klikken en hierna op 'Roosters'.
Of klik hier om direct naar de pagina te gaan.