Programma familievoetbaltoernooi 2016 bekend

woensdag 27 april 2016

Aanstaande donderdag 5 mei, Hemelvaartsdag, wordt op de velden van onze vereniging voor de 25e keer het familievoetbaltoernooi georganiseerd.

Voor dit toernooi hebben 10 teams ingeschreven:

1.       Fam. Van de Biggelaar
2.       Fam. Brans
3.       Fam. Dekkers
4.       Fam. Van der Heijden/v.d. Linden
5.       Fam. Van der Heijden/Veldkamp
6.       Fam. Rovers
7.       Fam. Schepens
8.       Fam. Versantvoort
9.       Fam. Vorstenbosch
10.   Fam. v.d. Wijdeven

De teams zijn verdeeld over twee poules van 5. Elk team speelt 4 wedstrijdjes van 25 minuten. Nadat deze “voorronde” is afgelopen wordt de stand opgemaakt. De nummers 5 nemen daarna 11 penalty’s voor de 9e en de 10e plaats, de nummers 4 voor de 7e en 8e plaats, enz.

2015 Familievoetbal_35 sitejpgFam. Brans, winnaar van de vorige editie

Naast een wisselbeker is er een beker voor het meest sportieve team (bepaald door de scheidsrechters).
Het toernooi begint om 10.00 uur. Graag tijdig aanwezig.

Schema familietoernooi voor de siteJPG
Als 2e activiteit is voor de teams het “Kratjeschieten” georganiseerd. Alle deelnemers kunnen in een aantal pogingen schieten op bierkratjes die zijn opgehangen/geplaatst in een doel.

2015 Familievoetbal_01 site Boskantjpg
Elk geraakt kratje levert het aantal punten op wat op het kratje is aangegeven.

Let op: omdat we het 25-jarig jubileum vieren, zijn er bonuspunten te verdienen: elk geraakt kratje (wel aan de voorzijde raken) levert 25 punten extra op!

Een uitdaging om elkaars traptechniek te vergelijken. Het schema voor deze activiteit wordt om donderdag uitgereikt. De winnaar van deze activiteit ontvangt een aantal consumptiebonnen.