Open Mini Dag v.v. Boskant op 16 september

dinsdag 12 september 2017

Voor jongens en meisjes vanaf 4 jaar bestaat er al de mogelijkheid om te voetballen bij de Voetbalvereniging Boskant. De bedoeling van de Mini’s is om ze spelenderwijs het voetballen te laten ontdekken en om te kijken of ze het voetballen interessant en vooral leuk vinden.

Alle kinderen in de leeftijd van 3,5 t/m 6 jaar zijn op zaterdag 16 september van harte welkom om vrijblijvend een keertje mee te komen trainen. De training begint om 10.00 uur op het hoofdveld van de voetbalvereniging. Na een uurtje zullen de kinderen klaar zijn en wacht er nog wat lekkers en een verrassing op ze in de kantine.

Mocht de proeftraining bevallen, dan kan uw kind voortaan elke zaterdag van 10.00 tot 11.00 uur komen trainen. In de wintermaanden gaan we altijd trainen in de gymzaal bij de school. Zolang de kinderen bij de Mini’s voetballen, hoeven ze geen contributie te betalen.

Hopelijk tot 16 september!

Technische Commissie Jeugd v.v. Boskant