Nieuwe vrienden voor 'Vrienden van Boskant'!

donderdag 04 augustus 2022

Het initiatief 'Vrienden van Boskant' is in 2018 gestart en telt inmiddels al velen vrienden. Maar stilstand is achteruitgang en dus zijn de initiatiefnemers voortdurend op zoek om deze groep uit te breiden.

En niet zonder succes! Onlangs zijn er weer 14 nieuwe vrienden tot de 'Vrienden van Boskant' toegetreden! Het gaat om de volgende personen:

- Glenn Saris
- Brian Egelmeers
- Aime Opheij
- Max Habraken
- Glenn van der Heijden
- Koen Hulsen
- Teun van den Biggelaar
- Harm Sijbers
- Job Schepens
- Jan Konings
- Ruben Eijkemans
- Thijs Verberne
- Stijn van den Biggelaar
- Niek Leenderts

Met behulp van de steun van deze nieuwe vrienden en natuurlijk de bestaande vrienden, kan een mooie financiële ondersteuning worden geboden aan onze vereniging.

Een mooi voorbeeld van deze ondersteuning zijn de dug-outs die een tijd geleden geplaatst zijn op zowel ons hoofdveld als ons tweede veld.

Mocht je ook geïnteresseerd zijn en 'Vriend van Boskant' willen worden? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie: https://vvboskant.nl/club/vrienden-van-boskant

Iedereen van harte bedankt en hopelijk kunnen we samen in de toekomst nog velen mooie projecten steunen!