Nederlands Transplantatie Team tegenstander Olland/Boskant JO19

vrijdag 14 juni 2019

Zoals heel veel Boskanters en Rooienaren intussen al wel zullen weten, gaat Boskant jeugdspeler Jimmy Vorstenbosch als teamlid van het Nederlands Transplantatie Team deelnemen aan de World Transplant Games 2019 in Newcastle. De MooiRooi krant heeft er al uitgebreid aandacht aan besteed en ook op onze site heeft Jimmy toegelicht wat er allemaal te gebeuren staat.

Voor meer info zie bijgaande link:

Het toernooi staat gepland medio augustus. Tot die tijd zouden nog een aantal trainingen gevolgd worden. Maar na de oefenwedstrijd in Tilburg, op 18 mei tegen een team van Gudok, gaf de groep (spelers en begeleiding) aan, liever nog enkele oefenwedstrijden te spelen in plaats van trainen.
Met de aanwezigheid van het gehele JO19 team van Jimmy, was de volgende tegenstander al meteen bekend!

De oefenwedstrijd staat voor vandaag, zaterdag 15 juni, op het programma en wordt gespeeld op het sportpark van v.v. Boskant. Aanvangstijd: 16.00 uur.

Flyer JO19 voor Jimy_01jpg