Meidenteams Boskant zoeken versterking!

donderdag 13 juli 2017

Steeds meer meiden melden zich aan om bij v.v. Boskant te komen voetballen! Dat is onder meer te danken aan de zeer geslaagde meiden- en vriendinnendagen die de afgelopen seizoenen zijn georganiseerd. De aanwas van nieuwe meisjes is voor volgend seizoen zelfs zo groot, dat we gaan starten met een nieuw MO13 team (meisjes onder 13). Het MO15-team, dat afgelopen seizoen kampioen wist te worden, zal verder gaan als een MO-17 elftal. Daarmee krijgt de ‘meidenafdeling’ van v.v. Boskant dus weer een nieuwe impuls. Naast het senioren vrouwenteam hebben we volgend seizoen voor het eerst twee meidenteams in verschillende leeftijdsgroepen. Er is dan dus voortaan sprake van een serieuze ‘damestak’ binnen de vereniging. Dit is erg goed voor de continuïteit van het damesvoetbal binnen de vereniging, waarmee we heel erg blij zijn.

Nieuwe speelsters MO17 welkom!
Om ervoor te zorgen dat de nieuwe opzet ook echt een succes wordt, is het belangrijk dat er voldoende speelsters zijn, ook als er een keer wat blessures of afwezigen zijn. Een paar extra meiden zijn daarom altijd welkom en dat geldt vooral in de leeftijd van 14 tot en met 17 jaar (voor ons MO17 team). Ben je iemand die erg graag bij deze leuke (en talentvolle) groep meiden zou aansluiten? Of ken je iemand die dit erg leuk zou vinden? Stuur dan a.u.b. even een mailtje naar info@vvboskant! Onze technische commissie neemt dan contact met je op en beantwoordt graag al je vragen.