Lentekriebels bij Boskant 1 - Maliskamp 1

zaterdag 01 april 2017

Voor de wedstrijd Boskant 1 - Maliskamp 1 heeft onze activiteitencommissie het thema 'lentekriebels' op de agenda gezet. Deze wedstrijd staat voor komende zondag op het programma en staat volledig in het teken van het pas aangebroken voorjaar. De verwachting is dan ook sprankelend voetbal vergezeld met een stralend zonnetje.

Na de wedstrijd zal de tweede clubperiode worden uitgereikt. Omdat het Valentijnsthema vanwege het slechte weer niet door kon gaan, is de grabbelton naar dit thema doorgeschoven. Er kan gegrabbeld worden naar diverse lekkernijen.
DJ Max Latour zal deze middag de muziek verzorgen.

Gezien de laatste ontwikkelingen in de klasse van Boskant 2, staat er mogelijk nog iets extra's op het programma. Het tweede elftal kan zondag namelijk kampioen worden bij een overwinning in de uitwedstrijd tegen Deurne 3. Mocht dit het geval zijn, dan zal Matthijs Koning een optreden verzorgen in de kantine.

Iedereen met lentekriebels of kampioenskoorts zouden we aankomende zondag graag verwelkomen op ons sportpark. Tot dan!