Ledenvergadering met jubileumtintje

maandag 04 november 2019

Aanstaande donderdag om 21.30 uur vindt in de kantine de algemene ledenvergadering plaats. We hopen op een grote opkomst omdat het een bijzondere bijeenkomst gaat worden. Ten eerste bestaan we op 7 november op de kop af 70 jaar en ondanks dat we er geen grootse feestavond van maken moeten we dit natuurlijk wel memoreren. Ten tweede hebben we redelijk wat positieve feiten op divers vlak te melden en dat is de laatste jaren niet altijd meer het geval geweest. Tenslotte is er een uitgebreide verkiezing om het bestuur weer helemaal compleet te maken. We krijgen een nieuwe voorzitter en een nieuwe penningmeester en kunnen de toekomst gelukkig dus vol vertrouwen tegemoet  blijven zien.

Op onze website onder het kopje “media>downloads” kun je de notulen van de vorige ledenvergadering terugvinden.

Laat zien dat je onze club een warm hart toedraagt en kom op 7 november naar de kantine!

Agenda algemene ledenvergadering 7 november 2019