Lars van Kollenburg pupil van de wedstrijd

maandag 02 oktober 2017

Bij de wedstrijd Boskant 1 – ELI 1, afgelopen zondag, was Lars van Kollenburg de pupil van de wedstrijd. Hij speelt bij Boskant in het team JO10. Lars is een echte verdediger. Hij is iemand met veel inzet en bezorgt z’n tegenstanders sportief een moeilijke wedstrijddag. Een van zijn sterke wapens is de sliding. Vermoedelijk van opa geleerd! Omdat z’n team geen “vaste” keeper heeft, staat Lars om de week in de goal. Hij is een echte PSV fan maar z’n favoriete voetballer voetbalt in het buitenland: Cristiano Ronaldo. Met de aanschaf van een nieuw paar voetbalschoenen, rood van kleur, wordt hij door z’n naaste, blauwwit Boskant, omgeving wel een beetje geplaagd, maar daar kan hij wel tegen. Al leek het hem verstandiger deze keer toch nog maar z'n "oude gele" aan te trekken!  Natuurlijk vond hij het jammer dat Boskant de wedstrijd niet heeft gewonnen: “volgende keer beter”.

Lars pupil van de wedstrijd_01jpg