Koninklijke onderscheiding voor Annemarie Rovers

woensdag 01 februari 2023

Onlangs is Annemarie Rovers onderscheiden als Ridder in de orde van Oranje-Nassau. Zij kreeg deze onderscheiding uit handen van burgemeester Van Rooij vanwege haar grote maatschappelijke betrokkenheid en het diverse vrijwilligerswerk dat zij al vele jaren verricht.

Binnen Boskant is zij met name bekend vanwege het werk voor de Katholieke Bond voor Ouderen, maar bij onze vereniging is zij natuurlijk hèt gezicht bij de entree van v.v. Boskant tijdens thuiswedstrijden van het eerste elftal. Ook bij uitwedstrijden is zij altijd van de partij, maar dan in de rol van vaste supporter. Uiteraard hebben wij Annemarie gefeliciteerd met deze heugelijke gebeurtenis en hebben we haar een mooi bloemetje overhandigd.