Komende zondag laatste 'Derde Helft' feestje!

donderdag 19 mei 2022

Komende zondag, 22 mei staat het laatste 'Derde Helft' feestje van het seizoen op het programma! Gekozen is voor een zomers thema en na enkele dagen regen lijkt het weer hier ook prima aan mee te werken!

Er is van alles te doen op ons sportpark, dus het belooft een gezellige dag te worden.

Voor de spelers van Boskant 4 kan het helemaal een feestdag worden. Zij spelen om 11:00 uur uit tegen Mierlo Hout 8. Bij winst is ons vierde zeker van het kampioenschap, maar ook een gelijkspel kan al voldoende zijn! Een spannende wedstrijd dus, waarbij ze de steun van alle supporters goed kunnen gebruiken!

Het 'Derde Helft' feestje zal beginnen vanaf ongeveer 14:00 uur. Rens van Heesch is als DJ aanwezig voor de muzikale omlijsting. Om 14:30 uur speelt Boskant 1 thuis tegen Pusphaira uit Eindhoven.

Na deze wedstrijd barst het feest echt los. Naast DJ Rens zullen ook de zangers Matthijs Koning en Bas Vermeer acte de présence geven!
Speciaal voor vandaag zijn er ook enkele biertorens beschikbaar, waarmee je je eigen bier kunt tappen!

Voor de kleinste is er verder ook nog een springkussen aanwezig en ook aan een hapje is gedacht in de vorm van een barbecue!

Voor ieder wat wils dus en je hoeft je zeker niet te vervelen!
Genoeg reden om zondag een bezoek te brengen aan Sportpark De Scheken!

Graag tot zondag!

derdehelftpng