Kerstnummer 'De Bal Is Rond' net op tijd klaar

donderdag 24 december 2015

Met de nodige inspanningen op (uiteraard) het laatste moment is het toch weer gelukt om de nieuwe editie van De Bal Is Rond voor Kerstmis klaar te hebben. Of we iedereen ook op tijd kunnen verblijden met een gedrukt exemplaar is nog maar zeer de vraag. Het 'distributiecentrum' draait op het moment in ieder geval overuren. Gelukkig hebben we ook nog de mogelijkheid om het clubblad via deze weg digitaal aan te kunnen bieden. Zo krijgt iedereen toch de gelegenheid om tijdens de Kerstdagen eens rustig te lezen (en te bekijken) hoe de eerste seizoenshelft van onze vereniging is verlopen.

In deze Kersteditie staan maar liefst 4 interviews. Daarnaast is het blad boordevol gevuld met foto's van de afgelopen periode en zijn uiteraard de vertrouwde rubrieken terug te vinden. Wij denken dat het weer zeer de moeite waard is om te lezen. Via onderstaande link is het clubblad te downloaden.

Wij wensen alle lezers hele fijne feestdagen en een sportief & gelukkig 2016!

De redactie

De Bal Is Rond editie 2015-2