Josh van de Laar pupil van de wedstrijd

dinsdag 31 maart 2015

Josh speelt als verdediger in de E1 van v.v. Boskant. De rechterkant is zijn favoriete plek. Als jonge mini is hij begonnen met voetballen en doet dat nog met veel plezier. Op de trainingen is hij leergierig en wil hij alle trucjes en schijnbewegingen leren. Hij is atletisch en regelmatig zien we op het veld een flikflak of een handstand. Zijn favoriete club is Ajax en met het uittenue is hij de blits van het veld.
Na de wedstrijd is Josh de grote animator in het kleedlokaal. Hij treedt dan regelmatig op met dansjes en liedjes.

Josh vd Laar_01sitejpg
A.s. zaterdag zal hij de avondwedstrijd tussen Boskant en DVG volgen en ons vaandelteam aanmoedigen. Hopelijk zal hij als pupil van de wedstrijd het nodige geluk meenemen om een overwinning in de wacht te slepen. Wij wensen Josh en zijn familie veel plezier.