Jeugdupdate: Ruime winst voor Boskant JO8 in Liempde

maandag 21 november 2022

Onze vereniging is natuurlijk meer dan alleen ons 1e elftal, daarom willen we ook de mogelijkheid bieden om updates (wedstrijdverslagen/foto's/etc) van andere teams op onze website te plaatsen. Heb je ook een leuk stuk over jouw team voor op de website? Laat het dan weten aan Roy vd Linden, of neem even contact op via social media (Facebook/Twitter/Instagram).

We trappen af met een verslag van Boskant JO8:

We begonnen deze ochtend met tegenvallend nieuws, want Loek, Elise en Joshua moesten zich helaas ziek afmelden. Wij wensen ze veel beterschap! Met de zes overgebleven strijders vertrekken we richting Liempde: Om 10:30 uur staat DVG JO8 - v.v. Boskant JO8 op het programma.

We beginnen de eerste tien minuten heel goed. We staan dan al met 0-2 voor door schitterende goals van Jesse F. en Seth. Het had ook zomaar 1-2 kunnen staan, maar we hadden Mees op goal staan en hij wist met twee heldhaftige optredens het doel schoon te houden. De tweede tien minuten was het een gelijkwaardig spel, maar wij waren het meest oplettend en we scoorden de 0-3 en 0-4 door mooie goals van Jesse v. U. en Seth. We kregen nog steeds geen tegengoals door het goede verdedigen van Revi en Sepp.

Het derde en vierde kwart van de wedstrijd ging het hard met de goals, waardoor de wedstrijd in 2-9 is geĆ«indigd! Een knappe teamprestatie van onze JO8!

WhatsApp Image 2022-11-19 at 60737 PMjpeg

WhatsApp Image 2022-11-19 at 60718 PMjpeg