Jeugdleden vv Boskant op de proftoer!

maandag 02 november 2015

Alle ingrediënten waren weer aanwezig om de profdag, die stond vastgesteld op vrijdag 30 oktober jl., tot een geslaagd evenement te maken. Allereerst natuurlijk de aanwezigheid van ruim 50 jeugdleden! Onder een stralend herfstzonnetje konden zij zich vanaf 10.00 uur sportief uitleven bij de diverse spelvormen die door selectietrainer Mayk van Driel, samen met een aantal selectiespelers waren uitgezet. En natuurlijk kreeg de dag meer glans door de aanwezigheid van Theo Lucius (oud-international en speler van o.a. PSV en Feijenoord). Bijna vanzelfsprekend was ook goold old “Lange” Jan van Hastenberg aanwezig. Al jarenlang neemt hij voor de profdag de keepers voor zijn rekening.

Profdag 2015_001 sitejpgAandacht voor de uitleg van Mayk bij de start van de profdag

Onze jeugdleden hebben onder leiding van Mayk, Theo, Jan en de selectiespelers aan den lijve kunnen ondervinden hoe het is om een echte voetbalprof te zijn.

Profdag 2015_014 sitejpgTheo Lucius, vol aandacht, bezig met onze D meidengroep

Profdag 2015_029 sitejpgGood Old Jan van Hastenberg bereidt samen met Thijs en Tim een volgende oefenvorm voor

Profdag 2015_033 sitejpgScoren aan de achterzijde

Vanzelfsprekend was er een break tussen het ochtend- en middagprogramma. Na de vele inspanningen moeten de verbruikte calorieën toch weer op peil worden gebracht. Laat dat maar aan Marian en haar medewerkers/sters over; perfect geregeld!

De geluiden na afloop van het evenement waren dan ook zonder uitzondering positief: “Een prachtige dag; een evenement dat volgend jaar zeker een vervolg moet krijgen”!

Profdag 2015_057 sitejpgDeelnemers en organisatie natuurlijk samen op de foto

Op de profdag zijn door Ron van Breemen en Wil van der Linden (heel) veel foto's gemaakt. Een deel ervan is al te bewonderen op onze site.
Ga daarvoor naar: Media/Fotoalbum/Profdag 2015.

Inloggen kan ook via de volgende link: www.vvboskant.nl/media/fotoalbum/profdag-2015