Jeugdkaderoverleg op woensdag a.s. begint om 19.00 uur!

maandag 23 november 2015

Beste allemaal,

Zoals velen van jullie weten hebben we 2x per jaar een JKO, oftewel een Jeugd Kader Overleg. Aan het eind van het voetbalseizoen is het belangrijkste onderwerp de indeling van het nieuwe seizoen en in het naderende najaarsoverleg van woensdag 25 november worden er algemene zaken besproken die gedurende het lopende voetbalseizoen aandacht verdienen. Graag willen wij jullie hiervoor uitnodigen.

De aandachtspunten zullen onder andere zijn:

- actuele punten uit het jeugdbeleidsplan
- het aangepaste handboek.

Wanneer je verhinderd bent, hebben we het verzoek om je tijdig via onderstaand mailadres af te melden: jeugdcommissie@vvboskant.nl

ATTENTIE: In eerste instantie was de avond gepland vanaf 20.30 uur.
Maar op veler verzoek gaan we het Jeugdkaderoverleg vervroegen omdat op dezelfde avond de wedstrijd Manchester United – PSV gespeeld wordt. In plaats van 20.30 uur gaan we nu om 19.00 uur beginnen. We streven er naar om voor de wedstrijd klaar te zijn. Door deze verschuiving hopen we dat de opkomst hoger wordt. Als compleet jeugdkader komen we maar 2x officieel bij elkaar en dan is het fijn om zo veel mogelijk mensen te informeren èn met zo veel mensen mogelijk (jeugd)betrokkenen te communiceren.

Bij voldoende animo, is er na afloop nog gelegenheid om samen de eerder genoemde champions league wedstrijd te bekijken.

Hopelijk tot 25 november 19.00 uur!!

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie en Technische Commissie Jeugd