Interesse om te voetballen(?) ……….kom meedoen bij voetbalvereniging Boskant!

maandag 23 februari 2015

Gelukkig lijken we de ergste kou en ander “wintergoed” weer achter ons te hebben zodat we met z’n allen weer uit onze (winter)schulp kunnen kruipen om  van de buitenlucht te genieten. Genieten, ook door inspanningen op sportgebied.
Nog geen keuze gemaakt, of niet tevreden met de huidige keuze? Mag ik u dan een tip geven! Kom geheel vrijblijvend uw voelhorens eens uitsteken bij voetbalvereniging Boskant. Een actieve vereniging binnen ons kerkdorp. Liefst 327 leden waarvan er wekelijks zo’n 230 actief zijn op de groene mat.

Het afgelopen jaar zijn er inspanningen verricht om het meidenvoetbal in Boskant (meer) vorm te geven. En niet zonder succes! Op dit moment zijn er liefst 18 fanatieke meiden die op dinsdagavond van 18.00 – 19.15 uur trainen. De groep is nu zo groot dat we de groep in tweeën hebben kunnen delen: een groep van 7 - 10 jaar en een van 10 - 13 jaar. De jongsten met name kunnen nog best enkele “talenten” gebruiken! Maar ook meiden in de leeftijd van 10 tot 16 zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom. Het trainen is op dit moment nog geheel gratis; op het moment dat er competitie gespeeld gaat worden, moet er wel contributie betaald worden.

2014 vv Boskant Profdag_03jpg
Maar ……… niet alleen de meiden zijn welkom! Natuurlijk ook alle anderen die zin hebben om bij Boskant een balletje te komen trappen. Van jong tot oud! Vanaf de leeftijd van 4 jaar t/m 18 behoor je tot de categorie jeugd (jongens, voor de meiden is dat 4 t/m 16) en van 18, resp. 16 wordt je ingedeeld bij de senioren. En je hoeft niet meteen (betalend) lid te worden! In overleg kun je een periode gratis meetrainen en zelfs enkele oefenwedstrijden meespelen.

We zijn een voetbalclub, dus het zal jullie niet vreemd in de oren klinken als we beweren dat het accent bij voetbal ligt. Dat is de basis, maar gedurende het jaar is er ook heel veel ruimte voor andere activiteiten (dropping, playback, jeugdvoetbaltoernooien,disco-avonden enz). We hechten veel waarde aan de sociale aspecten van het verenigingsleven. Samen iets doen, samen ontspannen, samen voetballen en tegenwoordig ook samen inspanningen leveren om onze vereniging een mooie toekomst te geven.

Wie meer informatie wil, kan contact opnemen met Joanita van den Oever (contactpersoon meiden) tel: 0413-479413 en Willy van der Heijden (andere geïnteresseerden) tel: 06-20011071.