Indy wint 5e kadobon ledenactie!

zaterdag 26 september 2020

Indy de Koning kan binnenkort iets leuks uit gaan zoeken bij onze sponsor Brabant Sports. Indy zorgde voor een nieuw jeugdlid en werd daarmee de 5e persoon die in het kader van onze ledenwervingsactie een kadobon bij een sponsor naar keuze won. Dankzij de 5 nieuwe jeugdleden zijn onze teams nu een stuk beter bezet, waardoor we het seizoen met vertrouwen tegemoet kunnen zien.

Met de prijs voor Indy zijn inmiddels de 5 beschikbare kadobonnen verdeeld, maar alle deelnemers maken ook nog kans op het winnen van een nieuw shirt van hun favoriete club! Dit geldt niet alleen voor de 5 winnaars van de kadobon, maar ook voor degenen die voor zondag 11 oktober a.s. nog een lid in de leeftijdscategorie 10-18 jaar aanbrengen. Nog ruim 2 weken de tijd dus om mee te dingen naar deze fraaie prijs. Op zondag 11 oktober zullen we na afloop van de wedstrijd Boskant 1 - DVS 1 de loting verrichten!